۱۳۹۲ تیر ۲۸, جمعه

معرفی سایتهای پیشبینیی مسابقات فوتبال ایرانی





سلام دوستان

وقتی گوگل رو با عنوان پیشبینی سرچ می کنید بی شمار سایت مرتبط با پیشبینی مسابقات فوتبال ظاهر می شود که در میان آنها خیلی ها به کلاهبرداری از شما با عناوین مختلف مشغول هستند. برای کسانی که به فعالیت حرفه ای در زمینه پیشبینی فوتبال مشغولند، تشخیص این گونه سایتهای متقلب مشکل نیست. در اینجا لازم دونستم که با تجربه ی چندین ساله در زمینه پیشبینی فوتبال و به دست آوردن درآمدی بالای یکصد میلیون تومان از اینگونه سایتها ، نکاتی رو در مورد سایتهای پیشبینی فوتبال ذکر کنم ، تا دوستانی که کمتر در این زمینه فعالیت کردند فریب اینگونه سایتها رو نخورند.
دوستان شما سایتهای معتبر رو می تونید از طریق نوع برگزاری مسابقاتشون وفایل فتوکلی که برای هر مسابقه ارائه می دهند بشناسید.در اینجا لازم است  شرایطی رو که یک سایت معتبر در زمینه پیشبینی باید داشته باشد رو برای شما شرح دهم :
اول اینکه یک سایت پیشبینیه فوتبال باید برای هر مسابقه ای که برگزار می کند ، یک فایل فتوکل قابل دانلود و ذخیره روی کامپیوتر کاربرانش ایجاد کند تا صحت مسابقات تضمین شود. دوم اینکه سایت باید یک محیط کاربر پسند و بدون هیچ ابهامی رو ایجاد کرده و در راهنمای سایت در مورد جز جز امکانات سایت توضیحات لازم رو بدهد تا کاربر تازه وارد سردرگم نشود و بتواند براحتی افزایش موجودی داده و در مسابقات شرکت کند . سوم اینکه جایزه ای که به کاربران سایت برای هر مسابقه تعلق می گیره مبلغ قابل توجه ای باشد تا ریسک شرکت در مسابقاتش رو برای کاربران خود پایین آورد. البته توجه کنید که برخی با کمک دستکاری در نکات ذکر شده سعی می کنند که شما رو به شرکت در مسابقات ترقیب کنند مثلا فایل فتوکل رو ارائه نمی دهند و مبلغ جایزه رو به طور مجازی افزایش می دهند و یا با زدن فرم های متوالی رقم جایزه رو افزایش می دهند ویا سایت را به گونه ای طراحی می کنند که کاربر تازه کار فقط ترغیب به افزایش موجودی شود.
من لازم می دونم که از سایت بی طرف یاد کنم این سایت اولین سایتی بود که فتوکل آنلاین رو برای کاربرانش گذاشت و اگر می بینید که سایتهای دیگه هم فتوکل آنلاین دارند همه از روی سایت بی طرف الگو برداری کردند.
سایت بی طرف یکی از قدیمی ترین سایتها در زمینه پیشبینی بود و بعد از اینکه مدت زیادی رو فعالیت کرد به دلایلی نا مشخص از ادامه فعالیت کنار رفت . در حال حاظر سایت بی طرف دات کام جای بی طرف اصلی رو گرفته که به نظر میاد یا دومین بی طرف اصلی رو خریداری کرده و یا این دومین رو شرکتی که به سایت بی طرف فروخته بود از این سایت دزدیده و به کس یا کسانی فروخته . این رو به خاطر این گفتم چون سایت بی طرف دات کامی که در حال حاظر فعالیت می کنه عمده فعالیتش در زمینه ی تبلیغاتی بوده و سایت بیطرف سابق هم کاربر زیادی داشت. در اواخر کار سایت بی طرف اصلی مبلغی تا بالای 300 میلیون تومان در روز جمع می شد و دست اندر کاران این سایت جوایز برندگان روزانه رو بدون کم و کاستی پرداخت می کردند.
امروز به دلیل موفقیت های بالای سایت بی طرف در قدیم شاهد این هستیم بسیاری از افراد سعی کردند که با کمک سوابق خوب سایت بی طرف خود را مانند سایت بی طرف جا بزنند و از اسکریپت این سایت استفاده کنند، در این سایتها مبلغ جایزه بسیار اندک است و یا اقدام به ارائه ی ارقامی می نمایند که با مراجعه به فتوکل شاهد هستیم سایت مذکور خود اقدام به فرم زدن می کند تا مبلغ فروش را بالا برد.پی بردن به سالم بودن فتوکل هر مسابقه نیاز به تجربه ی بالا دارد. این سایتها معمولا به گونه ای فرم های خود را وارد فتوکل می کنند که حتما یکی از فرم های خود سایت برنده اول شود با اینکه ریسک برنده شدن افراد دیگری نیز در کنار آنها وجود دارد ، اقدام به این کار می کنند تا مبلغ جایزه را بالا رود و از آنجا که اعتبار آنچنانی ندارند حتی اگر کسان دیگری جزو برندگان باشند وجایزه به آنها تعلق بگیرد از آنجا که مبلغ کل مجازی بوده سایت مبلغ را به برندگان پرداخت نمی کند.از جمله این سایتها می توان به سایتهای زیر اشاره کرد،البته من تنها با توجه به تجربه خود به اعتبارسنجی این سایتها و معرفی سایتهای مشکوک پرداختم و قصد تخریب ندارم :

دقت کنید که منظور من از سایتهای مشکوک سایتهایی مانند 90 در صد و مشابه آن نیست چون این سایت عمده فعالیتش در زمینه تبلیغات بوده و دارای مجوز نیز می باشد و من توصیه می کنم افراد بالای 15 سال در این سایت ثبت نام نکنند و بچه های عزیز اگر وقت اضافه دارند به بازی و تفریح در این سایت که فضایی مفرح رو برای بچه ها درست کرده بپردازند. اگر شما می خواهید با پیشبینی و کارشناسیه فوتبال به موفقیت مالی برسید وقتتون رو در این سایت و مشابه آن تلف نکنید.
از ابتدااین سایت خود را با نام بیطرف معرفی کرد اما بعد از مدتی مشخص شد که این سایت هیچ ربطی به بیطرف نداشته سپس اسکریپت و کلیت سایت رو برای فروش گذاشت و در نهایت نام خود را تغییر به برنده ها داد و به کار خود ادامه داد. در مدت فعالیت خود مبالغ ناچیزی برای هر مسابقه فروش می کرد و بعد از چند وقتی مورد حمله هکرها قرار گرفت و بعد ها متوجه شدیم که سایت مهاجم هم که با همین اسکریپت فعالیت می کند را صاحبان برنده ها اداره می کردند چون بعد از هک شدن به کاربرانش آدرس سایت مهاجم رو داد و نام مهاجم رو به برنده ها تغییر داد.
http://www.mohagem.com/
این سایت در واقع همان برنده ها است که البته در ابتدا با نام مهاجم کاملا مجزا از برنده ها فعالیت می کرد. دوستان ،توجه کنید کسی که اسکریپت فوتبال بیطرف رو خریداری می کند برای اینکه مبالغ کمی زیر 100 هزار تومان بیشتر فروش نمی کند سعی می کند از همان اسکریپت استفاده کرده و با تغییر ظاهر و نام آن ، چندین سایت بزند تا مثلا چند تا صد هزار تومان فروش کند ، همانطور که قبلا هم گفتم سایت برنده ها بعد از هک شدن روی سایت مهاجم بالا آمد و به نظر می رسه سایتهایی دیگر هم که از نظر ظاهری به بیطرف شبیهند ،همه توسط یک نفر و یا افرادی اداره می شود.

این سایت واقعا یک فاجعه در زمینه پیشبینی بوده و من با پی گیری متوجه شدم که تقلب وسیعی در فتوکل خود می کنه و توجیهش هم این بوده که برگه های دستی موجب افزایش جایزه اش تا 250 میلیون تومن بوده در حالی که تازه کمتر از یک ماهه که فعالیتش رو شروع کرده و تمام برگه هایی که با عنوان برگ دستی در فتو کلش می بینید رو خودش می زنه، و به نظر می رسه که اصلا هیچ تجربه ای هم در این زمینه نداشته.این سایت ادعا می کند که در مسابقات پایان هفته اش مبلغی بالای 200 میلیون تومان جمع می شود در حالی که در مسابقات روزانه ی خود به زحمت رقم فروش به 100 هزارتومان می رسه که این تناقض نشون می ده که متصدیان این سایت چقدر ناشیانه در حال تقلب کردن هستند.
 
 



این سایت هم ادعا می کند که در هفته بیش از 50 میلیون تومان فروش می کنه در حالی که به روش فرم زدن متوالی و افزایش مبلغ فروش تقلب می کنه و سایتش هم پر از باگ است، باگهایی که تمام اسکریپت های مشابه آن مانند مهاجم و برنده ها هم دارند و این یعنی همه از یک اسکریپت استفاده می کنند.من فایل فتوکل قابل دانلودی از این سایت پیدا نکردم و فقط چند تا فرم برای هر فتوکل نمایش داده می شد. شما با زدن نام این سایت در سایت الکسا متوجه می شوید که این سایت تازه سه ماه است که کار خودشو شروع کرده و رنکش هم در ایران 45,554 است.سایت مذکور عمده تلاشش این بوده که بتونه روی واژه پیشبینیه مسابقات فوتبال در سرچ گوگل بالا بیاد این نکته رو تو الکسا می تونید ببینید.

وقتی وارد این سایت می شوید در ابتدا اصلا نمی دونید که باید چکار کنید کجا برید و بسیار سایت گنگ و مبهمی هست با اینکه رتبه یک سرچ رو داره کاربر رو خسته می کنه و بعد از مدتی کاربر از ادامه ماندن در سایت پشیمان میشه. بعد از کلی گشتن متوجه می شوید که این سایت مانند سایتهای شرطبندیه خارجی هست و به روش تک بازی و ضریبی فعالیت می کنه ، و به نظر می رسه که در حال حاضر هم نیمه تعطیل است. در مورد بازیهای تکی هم باید بدونید که بنا به علاقه افراد در این بازی ها شرکت می کنند و جایزه چندان چشمگیری به شما تعلق نمی گیره.سایت fcjedal  هم که به تازگی راه اندازی شده به همین شیوه فعالیت می کند.


برای کسانی که با کامپیوتر و برنامه هاش و نیز نصب فونت ها آشنایی ندارند فایل فتوکل این سایت مشکل ساز میشه، من کل اینترنت رو زیر و رو کردم و نتونستم از فایل فتوکل این سایت که با فرمت tbl هست سر در بیارم ، در راهنمای سایت هم حتی مطلبی در خصوص استفاده از فتوکل نبود و این برای کاربران اصلا مطلوب نیست بخصوص کاربرانی که اطلاعاتشون از کامپیوتر محدودتر هست.حتی با دیدن افرادی کمی که آنلاین هستند و نظراتی که برای هر مطلبی صفر هست متوجه می شوید که این سایت اصلا کاربر زیادی نداره. در بخش اطلاعیه خودتان متن اطلاعیه سایت رو بخونید و متوجه می شوید به ادعای خود سایت به سبک برگه دستی و با ایجاد نمایندگی های مختلف کار می کند . من هرگز در مسابقات چنین سایتی با این همه ابهام شرکت نخواهم کرد.

تا اینجا من برخی از سایتهای مشکوک رو که از اسکریپت بی طرف کپی برداری کردند را در بین سایتهای بالامعرفی کردم و در زیر لینک یک سایت مشکوک دیگر رو می تونید ببینید که ازاسکریپت سایت آسمان 220 کپی برداری کرده و فعالیت می کند :
 همونطور که می بینید این سایتها و مشابه آنها در اینترنت بسیار زیادند و همه از یک اسکریپت مشابه که امروز می شود به راحتی و با پرداخت هزینه ی کمی خرید کرد استفاده می کنند و به فعالیت می پردازند.
باید این نکته رو هم بدونید که وزارت ارشاد و هیچ وزارت خونه ای به سایتهای پیشبینی و یا مشابه اون مجوز نداده ونمیده و این کار رو خلاف می دونه و سایتهایی مانند نوید نود که ادعا می کنند که مجوز دارند دروغ می گن وامکان داره که یک موسسه کوچک ویا یک انجیو به آنها مجوز داده باشد که از نظر قضایی فاقد اعتبار است و اینگونه سایتها سعی می کنند که از این طریق اطمینان شما رو جلب کنند. اما در مورد سایت نوید نود باید بگم که این شرکت فقط با برگه های کاغذی ودستی اقدام به فعالیت می کرد و کاربرانش اصلا به فایل فتوکل دسترسی نداشتند و سلامت این مسابقات مشخص نبود. نوید نود بعد ها در سایتش فایل فتوکل را برای هر مسابقه خود گذاشت اما همچنان اصرار داره که به روش سنتی و برگه کاغذی و به کمک نمایندگی های خود در نقاط مختلف ایران به فعالیت خود ادامه بدهد. من تا کنون با اینکه نوید نود ادعا می کنه که در هفته مبالغی بالای 100 ملیون تومان فروش می کنه ، در مسابقاتش شرکت نکرده و شرکت هم نخواهم کرد ، چون تهیه برگه از شرکت ، زدن فرم و دوباره رفتن و دادن فرم به شرکت وقت و زمان زیادی رو از من می گیره .
البته باید گفت که سایتهای پیشبینی بی شمار هستند و من تنها به تعداد اندکی از آنها اشاره کردم تا شما رو با سایتهای مشکوک آشناتر کنم . در این بین برخی از سایتها هم سعی می کنند که به کار خود با صداقت ادامه بدهند و به جای دزدیدن و یا خرید اسکریپت سایتهای معروف مانند بیطرف و آسمان یک سایت جدید رو طراحی کرده و در این فضا به کسب و کار صادقانه بپردازند ولی متاسفانه مبالغ زیادی در این سایتها جمع نمی شود.
در پایان باید خدمت همه شما عرض کنم که تنها سایتی که در حال حاضر برای پیشبینیه فوتبال و کسب درآمد وجود داره سایت آسمان 220 هست و شما تنها می توانید به همین سایت اطمینان کنید.البته سایتهای دیگری هم هستند که جوایزشون کمتر از یک ملیون تومان هست و ارزش شرکت کردن نداره. گول جوایز میلیونی سایتهای متقلب رو نخورید و قبل از شرکت در هر مسابقه ای در سایتهای نا آشنا از صحت مسابقات ، جوایز و فتوکل اون سایت مطمئن شوید.

۵ نظر:

  1. سایت پیش بینی فوتبال بت پارس بزرگترین و حرفه ای ترین سایت پیش بینی مسابقات فوتبال با بازیهای هفتگی میکس و تکی آدرس سایت www.Betpars2.com

    پاسخحذف
  2. من خودم در سایت بت پارس تکی میزدم که 4 میلیون هم بردم اما حتی یک ریال هم به من نپرداختند و در آخر سر حساب کاربری من را در تاریخ 93/10/29 مسدود کردند. این بت پارس یک سایت کلا عوضی ای هست هزار رحمت به سایت آسمان 235 که فیلتر شد.

    پاسخحذف
  3. سایت فارسی شرطبندیhttp://www.winiran6.com/registeraff.php?regid=mehdi19

    پاسخحذف
  4. کسی آدرس جدید سایت بیطرف رو داره؟؟

    بزاره لطفن ممنون

    پاسخحذف
  5. سایت بی طرف کلا جمع شده. ولی یه سایت دیگه هست که مثل بی طرف عمل می کنه و فتوکل مسابقات رو قبل از شروع اولین بازی مسابقه اراده می ده. واحد پول مورد استفاده تو این سایت بیت کوین هست و همین باعث میشه واریز و برداشت سایت به سرعت و در عرض چند دقیقه انجام بشه. به نظرم سایت خوبی هست که چون به تازگی راه اقتاده، هنوز فی...ل...تر نشده:

    https://www.bigbitbet.com

    پاسخحذف