۱۳۹۲ مرداد ۲, چهارشنبه

اصول یک تحلیل موفق قسمت دوم

سلام دوستان
در قسمت اول در مورد منابع باشما صحبت کردم و اینکه چطور و از کجا ما باید برای تحلیل یک مسابقه فوتبال شروع کنیم. همانطور که قبلا هم گفتم داشتن یک سایت با اطلاعات کامل و به روز نقش حیاتی برای شما دارد،تا بتونید به کمک اطلاعات اون سایت یک تحلیل کامل داشته باشید.
در این قسمت در مورد مراحل یک تحلیل با شما صحبت می کنم و به شما می گم که در هنگام تجزیه و تحلیل یک بازی ای که قرار در آینده برگزار بشه،شما باید به چه نکاتی بیشتر توجه کنید، تا بتونید در مورد نتیجه ی احتمالی اون بازی تصمیم بگیرید.
خوب دوستان برای شروع شما اول باید به منابع خودتون رجوع کنید، مانند همون سایتهایی که در قسمت اول به آنها اشاره کردم.من برای نمونه با سایت ساکروی (soccerway) شروع می کنم.این سایت بسیار کامل و به روز هست و تمام اطلاعاتی که برای تحلیل یک بازی نیاز دارید در این سایت هست. اما برای تحلیل یک بازی ابتدا باید با وضعیت دو تیم آشنا شوید و برای این منظور اگر بازی از لیگ خاصی انجام می شود مانند تصویر زیر لیگ مورد نظر را پیدا می کنیم. من برای مثال یک بازی از لیگ سری آ برزیل را انتخاب می کنم:
پس از ورود به لیگ مورد نظر ، ابتدا باید به جدول لیگ نگاه کنید و وضعیت تیم ها رو از این جدول برسی کنید . البته دقت کنید که اگر لیگ تازه شروع به کار کرده است باید به لیگ سال گذشته مراجعه کنید و مطمئن باشید که اطلاعات بسیار مهم و مفیدی رو می تونید از لیگ های سالهای قبلی به دست بیاورید، برای این کار فقط لازم هست که مانند تصویر زیر تاریخ لیگ رو تغییر دهید:
دوستان توجه کنید که برای لیگهای داخلی بهتر هست که به سایت ورزش 3 مراجعه کنید.هرچند سایت ساکروی هم تمام اطلاعاتی که نیاز دارید رو داره.اما پس از اینکه به جدول لیگ مورد نظر رسیدیم باید اطلاعات زیر رو در مورد هر تیم یاداشت کنیم :
ادامه این مطلب را در وبلاگ زیر مشاهده کنید :
http://www.footbal90.rozblog.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر