۱۳۹۲ تیر ۲۸, جمعه

معرفی سریعترین سایت در اعلام نتایج فوتبال

سلام
دوستان بزرگترین دغدغه برای ما زمانی که در مسابقات پیشبینی فوتبال سایتهای مختلف شرکت می کنیم ،اطلاع از نتایج فوتبال هست. البته بسیاری از شما دوستان به کمک یک سایت مرجع که می شناسید از نتایج آگاهی پیدا می کنید و یا به کمک اعلام نتایج سایتی که در مسابقه آن شرکت کردید از نتایج مطلع می شوید.امروز می خوام به شما سریعترین سایت در اعلام نتایج فوتبال رو معرفی کنم. این سایت به محض اینکه توپ از خط دروازه عبور می کند شما رو مطلع می کند.جالب تر از اون این نکته هست که تمام لیگ های جهان حتی دسته اول ایران (لیگ آزادگان) رو هم داره و ختی از سایت ورزش 3 هم سریعتر شما رو مطلع می کنه. در واقع میتونم بگم که هیچ لیگ و هیچ بازی ای در دنیا نیست که در داخل این سایت نباشه وشما با کمک این سایت می تونید از تمام بازی های در حال برگزاری در هر لحظه از شبانه روز مطلع شوید.شما حتی می تونید لیگ ها و بازی های مورد نظرتون رو انتخاب کنید و سایت برای شما تنها همون بازی ها رو نمایش می ده. همچنین به کمک این سایت شما می تونید از وضعیت تیم ها هم اطلاعاتی بدست بیاورید و تحلیل کامل تری داشته باشید.
نام این سایت futbol24 است و برای اینکه شما بیشتر با این سایت آشنا شوید در پایین و ادامه مطلب نکاتی را ذکر کردم که امیدوارم مفید باشه:
بعد از ورود به سایت اگر شما می خواهید که نتیجه در لحظه ی بازی مورد نظرتون رو بدونید باید لیگی که اون تیم ها در اون بازی دارند رو از منوی علامت زده شده در زیر  انتخاب کنید . البته دقت کنید که در این منو تنها لیگ هایی وجود دارند که طی چند ساعت آینده بازی هایی در اون لیگ ها انجام خواهد شد :
به عنوان مثال من می خوام بازی هایی که در حال برگزاری در لیگ های فنلاند و سوئد و کلمبیا در این ساعت هستند رو دنبال کنم . ابتدا مانند شکل زیر ضربدر کنار لیگهای مد نظرم رو می زنم و سپس روی گزینه او کی کلیک می کنم :
بعد از انجام این کار صفحه ی زیر نماش داده می شود. اما من فقط می خوام نتیجه ی یک بازی رو در لیگ فنلاند دنبال کنم ، برای اینکه بازی دیگه رو حذف کنم فقط لازم هست که ضربدر کنار بازی رو بزنم، مانند شکل زیر:
برای مشاهده ادامه مطلب به آدرس زیر بروید :
http://www.footbal90.rozblog.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر