۱۳۹۲ تیر ۳۱, دوشنبه

اصول یک تحلیل موفق قسمت اول

سلام دوستان
خیلی از شما دوستان در سایت های مختلف به پیشبینی مسابقات فوتبال می پردازید ، با امید اینکه روزی به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید. اما من مطمئن هستم که شما بارها از خودتان پرسیدید که چرا من هر بار باید شکست بخورم ؟ من کجا اشتباه می کنم ؟ چقدر من بدشانسم و ... . امروز من قصد دارم که در مورد یک پیشبینی موفق با شما صحبت کنم.
خیلی از شما دوستان از من سوال کرده بودید که چگونه من در سایت های پیشبینی اینقدر موفق بودم و اینکه من چیکار می کنم و چگونه بازی ها رو تحلیل می کنم که اینقدر موفق هستم.البته دوستان باید دقت کنند که در پیشبینی مسابقات فوتبال این شانس هست که حرف اول رو می زنه و شما هر اندازه هم که خوب تحلیل کنید باید خوش شانس هم باشید تا برنده یک مسابقه شوید. برای مثال اگه خاطرتون باشه در یکی از مسابقاتی که سایت آسمان گذاشته بود و من هر روز تحلیل های اون مسابقات رو براتون می نوشتم، بازی ویگان با منچستر سیتی در فینال جام حذفی انگلیس هم بود و این تیم ویگان بود که علی رغم قدرت و مهره های تیم من سیتی برنده اون بازی شد هر چند ویگان در لیگ انگلستان به لیگ یک سقوط کرده بود و هیچ کس انتظار شکست من سیتی رو نداشت. اما شما باید دقت کنید که شانس تنها بخشی از مسئله هست و شما نه تنها در بحث پیشبینی بلکه در هر کار و صنفی که وارد می شوید باید در مورد اون کار اطلاعات کافی داشته باشید. برای مثال اگر کسی در صنف خرید و فروش ارز موفق هست این بدان معنی نمی باشد که اگر شما هم با سرمایه خودتون وارد این کار شوید به موفقیت های این فرد دست پیدا کنید و مانند این شخص شما هم موفق هستید. شخصی که وارد بازار ارز شده و در حال حاضر موفق هست حتما از اطلاعات خوبی برخوردار بوده و یا اینکه مدتهاست که در این صنف فعالیت کرده و البته کمی هم خوش شانس بوده. پیشبینی فوتبال هم به همین صورت هست و اگر شما هیچ اطلاعاتی از لیگهای اروپایی و بازیکنانش و ترکیب تیمها و... نداشته باشید هر چقدر هم که خوش شانس باشید حتما شکست خواهید خورد و سرمایتون رو از دست خواهید داد. بنا بر این شما باید بدونید که برای موفقیت در کار پیشبینی مسابقات فوتبال تحلیل و شانس لازم و ملزوم یکدیگر می باشند.

برای دیدن ادامه مطلب به وبلاگ من در رزبلاگ مراجعه کنید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر