۱۳۹۲ مرداد ۱۳, یکشنبه

مسدود شدن وبلاگ تحلیل من در لوکس بلاگ

سلام دوستان
وبلاگ لوکس بلاگ من فیلتر شد.
می دونم که خیلی از شما دوستان از این خبر تعجب کردید. در حقیقت برای من هم خیلی جالبه که چرا وبلاگهای من باید فیلتر شود؟ در وبلاگهای من هیچ سایت پیشبینی فوتبال تبلیغ نشده. در وبلاگهای من هیچ مطلب غیر اخلاقی منتشر نشده. در وبلاگهای من هیچ حرف سیاسی زده نشده. ولی انگار همه مسئولین به جای اینکه به وبلاگهای متخلف و کلاهبردار در زمینه پیشبینی و شرطبندی فوتبال بپردازند دارند تمام وقت خودشون رو صرف بستن وبلاگهایی می کنند که فقط در زمینه تحلیل مسابقات فوتبال فعالیت می کند و به معرفی سایتهای ورزشی می پردازد.
من نمی دونم که چرا مسئولین محترم  لطفشون فقط شامل حال من میشه که هیچ قانونی رو نادیده نگرفتم و فقط در زمینه تحلیل مسابقات فوتبال فعالیت می کنم. اگر دوستان عزیز لطف کنن و به من اطلاع دهند که چرا به جای اینکه وبلاگها و سایتهای کلاهبرداری مانند نوید... و یا ستارگا... ویا فینال ... و یا گنجی.. و یا غیره رو پی گیری کنند فقط به وبلاگهای من گیر دادن ، من هم بهتر متوجه می شم که چه مطالبی رو نباید بنویسم. این شائبه برای من ایجاد شده یکی از این سایتها که من در وبلاگم به عنوان سایت مشکوک و کلاه بردار معرفی کردم به اون بالا ها لینک داره و با استفاده از روابطش سعی داره وبلاگهای من رو ببنده که براش ضد تبلیغ نباشم . نمیدونم کدوم سایته ولی خداییش این روش درستی نیست.
به هر حال این  اتفاقی هست که افتاده منم حوصلشو ندارم برم دنبالش که رفع مسدودی بشه. دوستان من چند تا وبلاگ دیگه دارم یادتون باشه وبلاگ من به آدرس : http://footbal90.blogspot.ca/ یا با پسوند دات کام هیچگاه مسدود نمیشه توسط سرویس وبلاگ. پس ارتباط ما میتونه همیشه از طریق این سایت باشه و اگه آدرس دیگه ای بسته شد از طریق اون پیگیری بقیه آدرسها باشید . بقیه آدرسها در وبلاگ آمده که میتونید مشاهده کنید در قسمت پیوندها.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر