۱۳۹۲ شهریور ۱, جمعه

تحلیل لیگهای اروپا

سلام به همه
مطابق قبل امروز هم براتون لیگهای اروپا رو تحلیل می کنم و امیدوارم که همه از این تحلیل ها استفاده کنند و موفق بشوند:
با بازی های هفته دوم لیگ برتر انگلستان شروع می کنیم :
نتایج هر بازی که در ادامه خواهید دید از سایت توتو مستر گرفته شده:
فولهام 0-1 آرسنال (اطمینان بسیار پایین)
تیم آرسنال بازی هفته اول را با شکست سنگین 3 بر یک در خانه مقابل استون ویلا به پایان رسوند و خیلی سریع برای اینکه به وضعیت خودش سر و سامان بده دست به کار شده.با تیم فنر باغچه در جام اروپابازی کرد  و 3 بر صفر برنده شد و برای همین من فکر می کنم که بازیکنان این تیم خسته هستند و نباید از تیم فولهام غافل بود.
اورتون 2-1 وست برام (اطمینان متوسط)
به نظر می رسه که تیم اورتون قابلیت بردن وست برام رو داشته باشه مخصوصا اینکه تو این سالها اکثر بازی های رو در روی خودش رو در خانه مقابل تیم وست برام برده.
هال سیتی 0-1 نورویچ سیتی (اطمینان بسیار پایین)
تجربه به من نشون داده که روی بازی هایی که یک طرفشون یکی از تیم های تازه لیگ برتری شده هست، نباید حساب کرد. از نظر من این بازی ریسک بالایی داره.
نیوکاسل 0-1 وست هام (اطمینان متوسط)
البته نتیجه بالا رو سایت توتو با کمک اطلاعات فصل قبل لیگ انگلیس داده و من یکم تیم نیوکاسل امسال رو نسبت به پارسال سر حال تر می بینم.حدس من برای این بازی تساوی هست اما زیاد روش حساب نکنید.
ساوتهمپتون 2- ساندرلند (اطمینان متوسط)
تیم ساوتهمپتون درسته که هفته پیش تو خونه وست برام برنده بوده ولی باید دقت کنید که برد رو با یک ضربه پنالتی اونم دقیقه 90 بازی به دست آورد.اگر به رودر روی دو تیم نگاه کنید تیم ساندرلند این اواخر موفق تر بوده.
استوک سیتی 1-1 کریستال پالاس (اطمینان بسیار کم)
فکر کنم که استوک بتونه تو خونش از سد تیم کریستال بگذره اما چون وضعیت تیم کریستال روشن نیست بهتره رو تساوی هم حساب کرد.
استون ویلا 0-1 لیورپول (اطمینان متوسط)
تیم استون ویلا جزو تیمهای خوب در خانه هست هفته قبل هم که یک برد روحیه ساز داشته و همین باعث شده که پیشبینی این بازی رو تقریبا غیر ممکن کنه.
کاردیف 1-2 منچستر سیتی (اطمینان خیلی بالا)
من کم دیدم که توتو اطمینان بالا بده اما اون نتیجه ای که پیشبینی کرده حاصل نشه.
تاتنهام 2-1 سوانسی (اطمینان بالا)
تاتنهام اونم در خانه مقابل تیم سوانسی که خارج از خونه خیلی خوب نیست نباید مشکلی داشته باشه.
منچستر یونایتد 2-1 چلسی (اطمینان بالا)
من که قبلا روی بازی هایی مانند این زیاد حساب نمی کردم و سه نطر می زدم و می رفتم ولی در کل فکر کنم بازی مساوی بشه.
هفته سوم بوندسلیگای آلمان
از بازی دورتموند می گذریم چون همین الان داره انجام میشه.
بایرمونیخ 3-1 نورنبرگ (اطمینان خیلی بالا)
نتیجه دور از انتطار نیست.
لورکوزن 2-1 گلادباخ (اطمینان متوسط)
از نظر رو در رو بازی های آخر دو تیم با هم مساوی شده و از طرفی هم دو تیم فصل رو خوب شروع کردن و از نظر من بهتره که روی مساوی هم حساب کنیم.
هانوفر 1- 0 شالکه (اطمینان خیلی پایین)
شالکه بعد از اینکه از تیم ولفسبورگ شکست سنگینی خورد یک بازی تدارکاتی با تیم یونانی پائوک داد و مانند بازی آرسنال من معتقدم که بازیکنان تیم شالکه هم خسته هستند.
هافنهایم 3-1 فرایبورگ (اطمینان خیلی بالا)
نتیجه توتو با اطمینان هست اما من یکم روی تساوی بازی شک دارم.
ماینز 2-1 ولفسبورگ (نتیجه از wosb)
دو تیم خوب نشون دادن و اگر بازی تو خونه ی ولفسبورگ بود قطعا برنده این تیم بود.
هرتابرلین 2-1 هامبورگ (اطمینان متوسط)
هرتا تو خونش فرانکفورت رو 6 بر 1 برد و در مقابل فرانکفورت هامبورگ که اصلا قابل مقایسه نیست برای همین من برنده رو هرتا می دونم. اما همیشه این هامبورگ غیر قابل پیشبینی بوده و فصل قبل خیلی از فرم هام رو نابود کرد.
برانشووگ 1-0 فرانکفورت (اطمینان خیلی پایین)
براشووگ میتونه برنده باشه اما به نظرم بازی پر ریسک هست.
آکسبورگ 2-1 اشتوتگارد (اطمینان متوسط)
هر دو تا تیم 2 بازی اول فصلشون رو واگذار کردن و باید گفت که تیم آکسبورگ در بازی های رو در رو در خانه خودش موفق عمل می کنه.
هفته اول سری آ ایتالیا
قبلا هم خدمت دوستان خوبم بارها و بارها گفتم که نمیشه بازی های هفته اول لیگی رو تحلیل کرد و شما باید به جدول سال قبل نگاهی بکنید تا بتونید نظری در مورد تیم ها و نتایج بدید.
من جدول سال قبل ایتالیا براتون رو در در ادامه می ذارم:
هفته دوم لیگ برتر اسپانیا
بیلبائو - اوساسونا در حال برگذاری
الچه 1-2 سوسیه داد (اطمینان بالا)
تیم سوسیه داد داره بهترین روزهای خودشو سپری می کنه و به نطر می رسه از فصل قبل هم بهتر شده اما تو این بازی امکان داره که تیم الچه با توجه که بازی تو خونه خودش هم هست بسته بازی کنه و بازی مساوی بشه.
اسپانیول 1-2 والنسیا
دو تیم مخصوصا تیم اسپانیول فصل قبل تو افت بودند و من ترجیح می دم که به بازی های رو در روشون نگاه کنم.
ویارئال 1-0 وایادولید (اطمینان متوسط)
راستش من در مورد این بازی نظری ندارم چون که پیشبینی اتفاقات داخل زمین خیلی مشکله اما در کل فکر می کنم برد و مساوی خانگی عادلانه باشه.
ا ت مادرید 3-1 وایکانو (اطمینان خیلی بالا)
این از اون بازی هاس که اگر ا ت مادرید نبره ضرر نمی کنی چون هیچکس روی مساوی و یا باختش حساب باز نمی کنه.
لوانته 1-2 سویا (اطمینان خیلی پایین)
دو تیم در وضعیت خوبی نیستن و تیم سویا سعی کرده که با یک بازی تدارکاتی به بازی ها برگرده.
مالاگا 1-3 بارسلونا (اطمینان خیلی بالا)
قبلا مالاگا سابقه تساوی گرفتن رو داشته اما این بازی خیلی بعیده که مساوی بشه.
بتیس 1-0 سلتاویگو (اطمینان خیلی پایین)
بتیس برای بازی های اروپا کمی خسته هست اما همیشه تو خونه پرقدرت بوده.
گرانادا 1-2 رئال مادرید (اطمینان متوسط)
یادتون باشه همیشه تیم رئال در خونه گرانادا مشکل داشت و خیلی سخت بازی می کرد.
موفق باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر