۱۳۹۲ مرداد ۲۷, یکشنبه

تحلیل هفته اول اسپانیا

لیگ برتر اسپانیا بازی های هفته اول
دوستان من قبلا نظرم رو در مورد بازی های هفته اول لیگ ها گفتم و همونطور که بارها گفتم بهترین کار برای شروع لیگ ها نگاه کردن به فصل قبل و جدول سال قبل هست.
بعد از اینکه کمی با تیم ها و با نگاه به عملکردشون در سال قبل آشنا شدید بازی های رو در رو شون رو ببینید و در نهایت از دو سایت زیر هم در حدس نتایج کمک بگیرید:
من برای شما نتایجی رو که سایت توتو پیشبینی کرده به علاوه تجربه خودم در زیر می نویسم :
بارسلونا 3-1 لوانته (خیلی مطمئن)
البته قبلا هم گفتم سایت هایی مانند توتومستر از یک برنامه استفاده می کنند که تو حافظه اون برنامه گذشته تیم ها و عملکردشون ثبت شده ،یعنی مثلا اگر این فصل بارسلونا تمام بازیکنانش رو با بازیکنای آماتور عوض کنه سایت توتو مستر باز هم برنده رو تیم بارسلونا می دونه اینجاست که طبق آموزشهایی که قبلا در مورد سایت توتو مستر به شما دادم می تونید با کمک اطلاعات جدیدتون از تیم ها و بازیکنانشون درصد ها و اعداد برنامه پیشبینی سایت رو تغییر دهید تا پیشبینی سایت به نتیجه واقعی نزدیک شود.
رئال مادرید 3-1 رئال بتیس (خیلی مطمئن)
البته همه می دونیم که تیم بتیس خارج از خونه قدرت داخل خونه رو نداره.
اوساسونا 2-1 گرانادا (متوسط)
اوساسونا در خانه تیم های بزرگتری رو هم مثل رئال شکست داده اما ما نمی دونیم که آیا این تیم هنوز توی افت هست ویا تقویت شده.
سویا 1-2 ا.ت مادرید (اطمینان بالا)
این نتیجه رو توتو مستر با توجه به قدرت فصل قبل ات مادرید داده اما من تیم سویا در خانه رو کمی خطرناک می بینم.
والکانو 2-1 الچه (اطمینان بالا)
نتیجه امکان پذیره ام از انگیزه الچه در لیگ برتر خبر ندارم.
سلتا 2-1 اسپانیول (اطمینان بالا)
اسپانیول فصل قبل خیلی ضعیف نشون داد اما باید یادمون باشه که برنامه توتو مستر خبر نداره که این تیم از تیم های پر قدرت اسپانیا است.
آلمریا 1-0 ویارئال (متوسط)
اگر 2 سال قبل بود من برنده رو بدون تردید ویارئال می دونستم اما چون این تیم سقوط کرد کمی از وضعیتش بی خبر شدم و به نظر من بهترین پیشبینی 3 نظر هست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر