۱۳۹۲ مهر ۲, سه‌شنبه

پیش بینی فوتبال

دوستان میان و میپرسن چه سایت دیگه ای وجود داره که بشه بهش اعتماد کرد. راستش در حال حاضر هیچ سایت معتبری وجود نداره. من هم خودم دوست دارم جایی فرم بزنم ولی همه سایتا یه جوری میلنگن. یا فتوکل مشکل داره یا تقلب میکنه یا رقم کم میشه و هزارتا چیز دیگه. الان سایت عادلانه به نظرم سایت خوبی هست ولی رقم زیادی جمع نمیشه ولی قابل اعتماد و اطمینان هست. سایت بیطرف جدیدی که اومده رو نمیتونم تایید کنم. ولی اگر بیطرف هم نباشه ممکنه بعدا به خاطر اسم بیطرف رقم زیادی جمع کنه. باید فتوکل سایت بررسی بشه و اینکه پول پرداخت میکنه یا نه. دیگه چند تا هم سایت تکی و میکس هست که چون خودم دوست ندارم معرفی هم نمیکنم.چون نمیدونم پول میده یا نه. اگه چیز دیگه ای پیدا کردم حتما خبر میدم .

۲ نظر:

  1. سایت پیش بینی فوتبال بت پارس بزرگترین و حرفه ای ترین سایت پیش بینی مسابقات فوتبال با بازیهای هفتگی میکس و تکی آدرس سایت www.Betpars2.com

    پاسخحذف
  2. سلام
    بهترین سایت پیش بینی فوتبال با پرداخت در عرض 30 دقیقه این سایت داری رتبه ی بالای است وشما می توانید با مراجعه به سایت اسم دیوایزر این گفته ی منو مشاهده کنید حدود 10 ساله فعالیت داره بدون هیچ مشکل یا عدم پرداخت.واقعا قابل اعتماد هس بین بقیه سایتها
    http://www.planetofbets.com/?ref_id=461774

    پاسخحذف