۱۳۹۲ شهریور ۲۶, سه‌شنبه

معرفی سایت پیش بینی فوتبال


دوستان وبلاگهای من فیلتر شدند. متاسفانه دیگه حوصله ساخت وبلاگ جدید ندارم. در خصوص سایت پیش بینی فوتبال دیروز یک اس ام اس دریافت کردم که سایت بیطرف بازگشته . رفتم به سایتش سر زدم به نظرم خود بیطرف اومد . فقط افزایش اعتبار از طریق وبمانی شده .... من خودم راحت تونستم حساب وبمانی باز کنم و انتقال اعتبار بدم. ولی فکر کنم برای برخی مشکل باشه اما به نظر میرسه راه خوبی باشه . با سایت مکاتبه کردم راه دیگه ای برای انتقال اعتبار نیست. فتوکلش رو بررسی کردم به نظرم بدون مشکل بود. باید دید در مسابقه بعدی چقدر جمع میشه مسابقه اولش که خوب بوده.
راستی اسم سایت رو تو سایت Who.is چک کردم از تاریخچه دامین مشخص شد سایت مال شکوری اصل بوده از اول. احتمالا من اونجا فرم بزنم. اون یکی سایت هم که گفتم تو زرد از آب دراومد بسته شد. الان فقط همین بیطرف هست که میشه یکم اعتماد کرد.
آدرس سایت: www.btaraf.co هست. مسابقه بعدی سایت برای 6 مهر هست که گفتن تا همه کاربرا برگردن این مسابقه رو فاصله دار انداختیم. خداییش خیلی شبیه بیطرف هست نفهمیدم خودشونن یا نه. ولی تو این بی سایتی بد نیست این سایتم.
فعلا که همین وبلاگ برام مونده و آدرس فیس بوکم اگه دوست داشتید بیاید اونجا ضمنا اگه تو بیطرف فرم بزنم بازم تحلیلامو میزارم اینجا یا یه وبلاگ جدید میسازم. 
 
 

۱ نظر:

  1. سایت پیش بینی فوتبال بت پارس بزرگترین و حرفه ای ترین سایت پیش بینی مسابقات فوتبال با بازیهای هفتگی میکس و تکی آدرس سایت www.Betpars2.com

    پاسخحذف